Logo2

بزرگترین مرکز ساخت تابلو چلنیوم

ساخت تابلو چلنیوم

فهرست مطالب

اگر به دنبال مرکز ساخت تابلو چلنیوم در تهران هستید پیشنهاد ما نقشنامه می باشد که تمامی خدمات خود را با بهترین کیفیت ممکن ارائه می دهد و همچنین به صورت تخصصی و در سریع ترین زمان ممکن آنها را تحویل می دهد. علاوه بر این، ساخت تابلو چلنیوم مجهزترین تابلوسازی در تهران است که علاوه بر تابلو های چلنیوم، محصولاتی مانند تابلو های استیل در طرح های مختلف، تابلو نئون و تابلو ال ای دی را ارائه می دهد.

ساخت تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم طلایی به تابلوهایی گفته می‌شود که لبه حروف آن از جنس آلیاژ آلومینیوم چلنیوم ساخته شده باشد. لبه حروف یعنی آن قسمت از حروف که باعث برجستگی آن ها می شود و اکثراً به رنگ طلایی و نقره ای هستند، که بر هزینه و قیمت ساخت تابلو چلنیوم تاثیر گذار می باشد.

صفحه رویی آن معمولا از جنس چلنیوم پلکسی گلاس های مات یا نیمه مات است. حروف برجسته‌ سطح زیرین بهتر است ازتابلوی چوبی و یا PVC باشد. جنس بدنه و جداره ها از نوعی آلیاژ خاص آلومینیومی است، که بسیار انعطاف پذیر بوده و از ظاهری براق شبیه به استیل برخوردارند.

ساخت تابلو چلنیوم

نصب تابلو چلنیوم

نکته جالب در خصوص استفاده از تابلو چلنیوم، جلوه و جذابیت منحصر به فرد آنها می باشد. چرا که علاوه بر درخشش زیبایی که شب هنگام و مکان هایی با نور کم توسط لامپ های SMD و LED رشته ای به حروف می بخشد، در طول روز هم با وجود نور خورشید، بازتاب جذب کننده ای به حروف روی تابلو میدهند و باعث می شود هرچه بیشتر زیبا به نظر برسند. به همین علت قیمت تابلو چلنیوم نسبت به بقیه انواع تابلو‌ها بیشتر است.

انواع مختلف تابلو چلنیوم عبارتند از:

  • تابلو چلنیوم ساده (Simple Chelnium panel)
  • تابلو پلکسی دوبل (Double Plexiglas)
  • تابلو فول کالر (Full color board)
  • تابلو پانچ الماسی (Punch or diamond)
  • تابلو (channelium RGB)
  • تابلو چلنیوم گرد (Round channelium)

تابلو چلنیوم کریستالی، ستاره ای و طلایی و الماسی که از جدیدترین مدل های تابلو چلنیوم می باشند و بسیار پر طرفدار هستند.

روش ساخت و نصب تابلو چلنیوم

(روش اول) ساخت تابلو به صورت دستی است بدین صورت که تمامی مراحل بوسیله دستان حرفه ای و و متخصص این کار انجام می پذیرد، که از ابزارهایی مانند انبر و قیچی دستی  برای خم کاری و قوس حروف استفاده می نمایند.

(روش دوم) در ساخت حروف چلنیوم دست نقشی ندارد و بوسیله دستگاه و به صورت ماشینی این کار انجام میگیرد. که با استفاده از دستگاه های سی ان سی CNC، برش لیزری Laser، پی وی سی PVC و… برش و ساخت کلیه حروف برجسته امکان پذیر می باشد و سبب سرعت گرفتن روند کار نیز می شود.

اجزای تشکیل دهنده تابلو حروف چلنیوم و طریقه نصب آن :

تابلو چلنیوم از اجزایی مانند طلق پلکسی، لبه چلنیوم، لامپ SMD، ورق پی وی سی و ترانس یا همان منبع تغذیه تشکیل می شود. نصب آن بدین صورت است که اول ورق PVC بر روی سطح زمینه تابلو پیچ شده، بعد از آن سیم های لامپ SMD به پشت تابلو برده می شود. در پشت تابلو منبع تغذیه قرار دارد و حروف Channelium بر روی ورق PVC نصب شده است. سپس سیم هایی که از جلوی تابلو منتقل شده با هم سری شده و به منبع تغذیه متصل می شوند.

مطالب پیشنهادی  تفاوت کارت ویزیت با تراکت

مزایای تابلو چلنیوم

مقاوم بودن در شرایط جوی نامساعدو در برابر گرما وسرما به دلیل استفاده از فلز آلومینیوم در ساخت تابلو چلنیوم.

بکار بردن نوارهای اسفنجی در آن که از ورود گرد و غبار و آب به داخل آن جلوگیری می کند.

داشتن رنگ های متنوع و زیبا، که به هیچ عنوان رنگ‌های آن تغییر نمیکند.

استفاده از جنس با کیفیت بالا در ساخت تابلو چلنیوم که باعث جلوگیری از زنگ زدگی تابلو و همچنین باعث عمر طولانی و مفید آنها میشوند.

مصرف برق آن بسیار پایین است و نوردهی عالی و زیبایی دارد.

تابلو چلنیوم به علت انعطاف پذیری بالا، این قابلیت را دارد که به هر اندازه و طرحی ساخته شود، که قیمت تابلو چلنیوم بر اساس آن محاسبه میشود.

بهترین مرکز ساخت تابلو چلنیوم

نقشنامه با تجربه درخشان خود در ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی اعم از تابلوهای مغازه و تابلوهای چلنیوم به عنوان بهترین و جدیدترین مرکز تابلوسازی چلنیوم در ایران شناخته می شود.
این گروه خدمات طراحی و ساخت تابلوهای چلنیوم را در سراسر کشور ارائه می دهد. شما می توانید برای سفارش تابلو چلنیوم با ما تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید تا راهنمایی های لازم برای طراحی و ساخت تابلو مورد نظرتان را به شما ارائه دهند.

ساخت تابلو چلنیوم در تهران

سفارش تابلوهای چلنیوم یا جایگزینی تابلوهای تبلیغاتی قدیمی حرکت بزرگی است و در حالی که ممکن است نیازی به ایجاد تغییرات زیادی در طراحی و چیدمان نداشته باشید، حتی تغییرات کوچک نیز می تواند تفاوت بزرگی در نحوه تبلیغ فروشگاه و ورود به دفتر ایجاد کند.
با توجه به سطح بالای رقابت در تهران و تعداد زیاد افراد در یک صنف، برای جذب افراد و افزایش تعداد مشتریان باید در این شغل متمایز باشید، بنابراین انتخاب تابلو چلنیوم بهترین راه برای نشان دادن کسب و کارتان برای اکثر مغازه ها و فروشگاه ها می باشد.
پس باید از مرکز ساخت تابلو چلنیوم که قدمت زیادی دارد و با علم سلیقه و رنگ مردم برای تابلو مغازه ها آشناست مشاوره بگیرید تا کاملا با هدف تابلو شما ساخته شود و باعث افزایش فروش شما شود.

تماس بگیرید

02165353778

ساخت تابلو چلنیوم در تهران

در یک بازار و صنف شلوغ، دانستن آخرین روندها و نحوه جذب مشتریان جدید به کسب و کارتان و اینکه چه مشتریانی به کدام سبک جذب می شوند، مهم است. تابلو سازی که انتخاب میکنید، باید به ساخت و تولید انواع تابلوها حرفه ای باشد تا بتواند به سلیقه و انتخاب شما هر مدل تابلویی را که بخواهید با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهند.

مطالب پیشنهادی  اطلاعات مهمی که باید در طرح کارت ویزیت چاپ شود

مرکز ساخت تابلو چلنیوم نقشنامه نیز دارای نصب در محل می باشد که کار شما را آسان می کند و بدون نگرانی تابلو ها را نصب می کند و این کار را به افراد کم تجربه واگذار نمی کند تا در حین نصب تابلو چلنیوم شما آسیب ببیند. این کار در مرکز چاپ و تبلیغات نقشنامه به صورت حرفه ای و در کمترین زمان انجام می شود.

مرکز تخصصی ساخت انواع تابلو چلنیوم

نقشنامه مرکز تخصصی تولید انواع تابلو چلنیوم آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی جهت تولید تخصصی انواع تابلو چلنیوم می باشد. تابلوسازی تخصصی انواع تابلو چلنیوم انواع مختلفی دارد که عبارت هستند از: تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، تابلو چلنیوم پانچ ، تابلو چلنیوم لبه پانچ، تابلو چلنیوم فول کالر و… انواع تابلو مغازه از نظر کاربرد با یکدیگر فرق دارند، به علاوه قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد.  مرکز طراحی و چاپ کارت ویزیت تابلو چلنیوم ساده، هم از نظر قیمت و هم از نظر زیبایی ظاهری در حد متوسط است.
تابلوسازان باتجربه و حرفه ای که در تابلوسازی نقشنامه به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، ساخت تخصصی انواع تابلو چلنیوم را به صورت منحصر به فرد و در مدت زمان کمتری انجام می دهند.

مرکز تخصصی ساخت انواع تابلو چلنیوم ، آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی جهت ساخت تخصصی انواع تابلو چلنیوم است.

تماس بگیرید

02165353778

بهترین مرکز ساخت تابلو چلنیوم

مزایای تابلو چلنیوم

با توجه به مزایای تابلو چلنیوم، این تابلو مورد توجه ویژه قرار گرفته و استفاده از آن بسیار افزایش پیدا کند. امروزه نقش و نفوذ تابلو ها و تبلیغات در صنعت تابلوسازی باعث استفاده فراوان از تابلوها و گسترش این صنعت شده است. تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلو های پرطرفدار به شمار می رود که به دلیل نقش و تاثیر برجسته در صنعت تابلو سازی، بسیار مورد توجه و استفاده قرار می گیرد.
مزایای این تابلو بسیار زیاد می باشد. کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالای آن در برابر عوامل محیطی مانند سرما و گرما، نور خورشید و باران و همچنین مقاومت در برابر ضربه از جمله مزایای این تابلو می باشد.
تابلو چلنیوم یک تابلو تبلیغاتی بسیار زیبا می باشد که با حروف درشت خود زیباتر می باشد و به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه و گستردگی استفاده از این تابلو، این تابلو پرفروش ترین تابلو می باشد.
چلنیوم یک آلیاژ فلزی از آلومینیوم است که مانند فلزی براق است و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و در صنایع مختلف مانند صنعت تابلوسازی برای ساخت حروف برجسته مورد نیاز تابلوهای چلنیوم استفاده می شود. حروف برجسته و درخشندگی این تابلو توجه بسیاری از فروشندگان را به سمت این تابلو جلب کرده است تا قدرت تبلیغاتی آن افزایش یابد، این تابلو بیش از سایر تابلوها مورد استفاده قرار می گیرد.

مطالب پیشنهادی  تابلو نئون در کرج

طراحی تابلو های تبلیغاتی چلنیوم

اولین اصل ساخت تابلو چلنیوم طراحی فوق العاده آن می باشد. مشتری باید نوع طرح مورد نظر خود را در نظر بگیرد. در صورتی که مشتریان سفارش دهنده تابلو نیاز به مشاوره داشته باشند، می توانند از مشاوران مجموعه ما کمک بگیرند.
تابلو چلنیوم در اندیشه و کارشناسان ما به شما در انتخاب نوع طراحی تابلو چلنیوم و مدل طراحی آن کمک می کنند تا بهترین طرح و بهترین مدل را برای تابلو مورد نظر خود انتخاب کنید.
نقشنامه با استفاده از جدیدترین نرم افزارها و سیستم های طراحی تابلو و با بکارگیری کارشناسان و افراد مجرب برای طراحی انواع تابلو سعی در ارائه بهترین خدمات طراحی برای شما عزیزان را دارد.
پیشنهاد می کنیم حتما برای ساخت و  طراحی انواع تابلو های تبلیغاتی با ما در تماس باشید. این مجموعه علاوه بر ساخت  تابلو های تبلیغاتی ارائه دهنده بهترین طراحی های ویژه و منحصر به فرد برای کارت ویزیت و تراکت، و چاپ ساک پارچه ای در طرح ها، مدل های متنوع و رنگ های جذاب می باشد که شما می توانید برای تبلیغات کسب و کارتان و جذب درآمد بیشتر از این نوع تبلیغات هم استفاد کنید.

تماس بگیرید

02165353778

قیمت ساخت تابلو چلنیوم

قیمت ساخت تابلو چلنیوم

زمانی که می خواهید  تابلو چلنیوم بسازید، مهمترین سوالی که باید بپرسید این است که برای این تابلو چه قیمتی در نظر گرفته شده است. خوب است بدانید با توجه به اینکه این تابلو در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده است، قیمت هر کدام متفاوت می باشد. بنابراین عوامل اصلی تعیین کننده قیمت تابلو تبلیغاتی، نوع ساخت تابلو، روله های چلنیوم، لامپ های اس ام دی و پلکسی، متریال بکار رفته در ساخت تابلو، نوع شرکت سازنده، اصل و فرع بودن مواد و اجناس و موارد این چنینی اشاره کرد.
پس برای سفارش بهترین نوع تابلو و پرداخت بهترین قیمت می توانید با مجموعه تابلوسازی معتبر نقشنامه تماس بگیرید. این به این دلیل است که این تابلو ها برای سال ها در معرض شرایط سخت از جمله رطوبت، باران، گرما و سرما هستند. بنابراین باید از بهترین مواد ساخته شود تا بتوان با خیال راحت بدون خرابی و فرسودگی از آن استفاده کرد و ظاهر اولیه خود را برای مدت طولانی حفظ کرد. بهترین تابلو سازان همیشه کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه را به شما عزیزان ارائه می دهند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تابلو چلنیوم با نقشنامه در تماس باشید.

09360215124

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید