Logo2

تابلو ساز خوب در شهریار

تابلو ساز در شهریار

فهرست مطالب

تابلو ساز خوب در شهریار

در این مقاله قرار است تا به معرفی تابلو ساز خوب در شهریار بپردازیم. علاوه بر اینکه به معرفی آن می‌پردازیم، به خدمات آن نیز اشاره می‌کنیم. برای آشنایی بیشتر با این حرفه در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک گروه تابلوسازی خوب

  • توانایی مالی، فنی و اجرایی بالا در انجام پروژه‌های تابلوسازی گسترده.
  • استفاده از بهترین مواد اولیه جهت تابلوسازی.
  • توانا در ساخت حروف برجسته در قطر قلم‌های مختلف.
  • استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های تابلوسازی.
  • مجهز به سیستم‌های حروف ساز فارسی.
  • طراحی و نمایش تابلو تبلیغاتی مشتری، پیش از اقدام به ساخت آن.
  • برخورداری از سابقه درخشان.
  • برخورداری از دستگاه‌های تمام اتوماتیک حروف ساز، دستگاه برش لیزر و CNC
  • دارای نیروی کاری توانمند و حرفه‌ای.
  • بهره‌گیری از فضای کاری کافی و مجهز.
  • ارائه خدمات خود به مشتریان با قیمت مناسب و کیفیت عالی.
  • مجهز به اکیپ‌های نصب با خودروهای مجهز.
  • توانا در طراحی تراکت و نصب تابلوهای تبلیغاتی برای شرکت‌ها.

خدمات تابلو ساز خوب

یک مجموعه که در زمینه آگهی، طراحی و چاپ تابلوهای تبلیغاتی فعالیت می‌کند، باید بتواند در زمینه‌های زیر هم ارائه خدمت کند.

خدمات طراحی: طراحی لوگو، طراحی و ساخت مهر، طراحی کارت ویزیت، کارت گارانتی و….

خدمات چاپ: چاپ انواع کارت ویزیت، سربرگ، تراکت، سر نسخه، کاتالوگ و……

مارک و لیبل: مارک پارچه‌ای، لیبل کاغذی، لیبل پی وی سی و…..

محصولات بسته بندی: بگ پارچه‌ای، کیسه نایلونی

تابلو تبلیغاتی: تابلو LED، چلنیوم، تابلو برجسته چوبی پشت نور

مجموعه نقشنامه، بهترین تابلو ساز در شهریار، در تمامی موارد ذکر شده در مطلب بالا ارائه خدمت می‌کند. در ادامه بیشتر در رابطه با خدمات این مجموعه صحبت خواهیم کرد.

 

تابلو LED

مرکز تابلو ساز در شهریار

این تابلو‌ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. از مدل‌های مختلف این تابلو می‌توان به مواردی همچون؛ تابلو LED روان، ثابت، تک رنگ، سه رنگ، تمام رنگ و… اشاره کرد. استفاده از این تابلوها مزیت‌های فراوانی دارد که به چند مورد از این مزیت‌ها در زیر اشاره کرده‌ایم.

  • متحرک بودن نوشته‌ها و گرافیک و جلب توجه بیشتر مشتریان
  • امکان تعمیر و نگهداری آسان و ارزان
  • قابلیت تعویض نوشته‌ها، طراحی و یکنواخت نبودن متون و…….
مطالب پیشنهادی  کارت ویزیت مینیمال

تابلو چلنیوم

بهترین تابلو ساز در شهریار

در رابطه با این تابلو نیز باید اشاره کنیم که، این نوع تابلو بسیار در برابر سرما و گرما مقاوم است. این تابلو از آلیاژ آلمینیومی ساخته شده است که بسیار ماندگاری و دوام بالایی دارد. بهتر است این نکته را هم ذکر کنیم که، این تابلو جزو بهترین تابلو تبلیغاتی است و از حروف برجسته ساخته شده است که به آن زیبایی چشم گیری داده است. در نتیجه این تابلوها برای جذب مشتری ایده و انتخاب بسیار عالی‌ای می‌باشند.

مجموعه نقشنامه، بهترین تابلو ساز در شهریار، با کیفیت‌ترین تابلو چلنیوم را برای شما طراحی و تولید می‌کند.

اهمیت استفاده از تابلو در کسب و کار

استفاده از بیلبورد و تابلو، در کسب و کار شما چندین مزیت را به شما ارائه می دهد که سبب رشد چشمگیر کسب و کار شما خواهد شد. در این قسمت چندین مزیت مهم داشتن تابلو را بیان میکنیم.

  • جلب توجه: تابلوهای تبلیغاتی با طراحی و محتوای خاص خود می توانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند. با استفاده از رنگ های جذاب، متن های بزرگ و تصاویر متنوع، مشتریان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.
  • افزایش شناخت برند: با قرار دادن نام و لوگوی بیزینس یا برند خود بر روی تابلوها، می توانید آگاهی از برند خود را در بین مردم افزایش دهید. لوگو ها به عنوان بخش مهمی از هویت بصری شما عمل می کنند و باعث می شوند مردم شما را به عنوان یک برند قابل اعتماد و قدرتمند بشناسند.
  • افزایش فروش: از آنجایی که تابلوها توانایی جذب مشتری به کسب و کار شما دارد، سبب محبوب تر شدن و افزایش فروش فروشگاه شما خواهد شد.
  • ایجاد حضور موثر در محل: با قرار دادن تابلوهای جذاب در فروشگاه یا محل خود، حضور پررنگ تری در محل خود خواهید داشت.
    ارزان تر از سایر رسانه ها: ساخت تابلو در مقایسه با تبلیغات رادیویی، تلویزیونی یا اینترنتی، هزینه کمتری دارد. علاوه بر این، تابلوها معمولاً برای مدت زمان طولانی تری قابل مشاهده هستند و به شما امکان می دهند برند خود را به مخاطبان خود نمایش دهید.
مطالب پیشنهادی  معرفی 10 سایت طراحی طراحی لوگو رایگان

با توجه به مزایای فوق، استفاده از تابلوها می تواند به بهبود نمودار رشد و موفقیت کسب و کار شما کمک کند. البته استراتژی تبلیغاتی به عوامل مختلفی بستگی دارد و حتما حضور یک متخصص در کنار شما ضروری خواهد بود. کانون تبلیغاتی نقشنامه با دانش کافی در این زمینه و با بهره گیری از خلاقیت و تکنولوژی خود، بهترین تابلو را برای شما تولید خواهد کرد.

بهترین مرکز تابلو ساز خوب در شهریار

این مجموعه با داشتن سابقه بیش از یک دهه، بهترین تابلو ساز در شهریار شناخته می‌شود. تمامی خدماتی که توسط این مجموعه ارائه می‌شود، از ضمانت مطمئن برخوردار می‌باشند. تمامی مواد اولیه مورد استفاده در محصولات تولیدی این مجموعه از درجه یک‌ترین و با کیفیت‌ترین قطعات موجود در بازار می‌باشند. پس برای بهتر دیده شدن، مجموعه نقشنامه را فراموش نکنید.

تابلو کالیگرافی

تابلو کالیگرافی یک اثر هنری است که از زیبایی و ظرافت خطوط و حروف برای انتقال پیام‌های مفهومی و انسانی استفاده می‌کند. این هنر، با استفاده از انواع مختلف قلم‌ها و رنگ‌ها، متنوعیتی بی‌نهایت از طرح‌ها و طراحی‌ها را به ارمغان می‌آورد. تابلوهای کالیگرافی نه تنها زیبایی ظاهری دارند بلکه معمولاً شامل پیام‌ها و اقوالی هستند که انسان‌ها را به تفکر، الهام و انرژی مثبت دعوت می‌کنند. این هنر باعث ترغیب مخاطبان به تأمل در کلمات و جملات است و می‌تواند برای ایجاد ارتباط عمیق‌تری بین افراد و همچنین ارسال پیام‌های اجتماعی و فرهنگی مؤثر باشد.

تابلو دکوراتیو برجسته

 

تابلو دکوراتیو برجسته

 

تابلوهای دکوراتیو برجسته، علاوه بر افزایش زیبایی و جذابیت فضا، قابلیت افزودن عمق و شخصیت به دکوراسیون داخلی را دارند. این تابلوها با استفاده از مواد و تکنیک‌های متنوع، از جمله رنگ‌های زنده، طرح‌های هنری و ساختارهای بعدی، توانایی ایجاد نقطه تمرکز و جذابیت در هر اتاق را دارند. همچنین، تابلوهای دکوراتیو برجسته می‌توانند با توجه به موضوع، احساسات مختلفی را به نمایش بگذارند و برای افراد که آنها را مشاهده می‌کنند، تجربه‌های معنایی و زیبایی فراهم کنند.

مطالب پیشنهادی  طراحی بروشور و کاتالوگ

تابلو نئون

تابلوهای نئون یکی از شاهکارهای هنری و تجاری هستند که با استفاده از چراغ‌های نئون رنگارنگ، فضایی منحصر به فرد و جذاب را ایجاد می‌کنند. این تابلوها با نور براق و رنگ‌های جذاب، نه تنها توانایی جلب توجه و تبلیغ محصولات و خدمات را دارند، بلکه می‌توانند به عنوان عنصری متمایز در دکوراسیون داخلی نیز به کار روند. طراحی‌های مختلف نئون از ساده و مینیمال تا پیچیده و خلاقانه، به تفکیک برندها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مکان‌های عمومی، زندگی و رنگ می‌بخشند و تاثیر قابل توجهی در تجربه بصری افراد دارند.

تماس با ما

در صورت تمایل به برقراری ارتباط با مجموعه ما، هم می‌توانید به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری اقدام نمایید.

نشانی: تهران، اندیشه_فاز ٤، بازار ایرانی اسلامی، سرای شمس تبریزی، طبقه بالا جنب دفتر هیئت مدیره، پلاک۲۳۶

راه های ارتباطی

09360215124
02165353778

 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید