Logo2

طراحی فوری کارت ویزیت +ارزان

طراحی فوری کارت ویزیت +ارزان

فهرست مطالب

طراحی کارت ویزیت فوری

طراحی کارت ویزیت فوری امروزه یکی از ملزومات هر کسب و کاری می باشد. البته یک کارت ویزیت مجلل و زیبا نشان دهنده پرستیژ کار شما و اهمیت کار شماست. بنابراین چه به دنبال چاپ کارت ویزیت لوکس و زیبا باشید و چه به دنبال یک کارت ویزیت ساده، در تمامی این موارد نقشنامه با سال ها تخصص در زمینه چاپ انواع کارت ویزیت در کنار شماست. این مجموعه با هدف ارائه زیباترین و در عین حال با کیفیت ترین کارت ویزیت ها با ارزان ترین قیمت به فکر رونق کسب و کار شما می باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا جزییات بیشتری در این مورد بدست آورید.

طراحی کارت ویزیت فوری و برندسازی کسب و کار

کارت ویزیت یک کارت کاغذی چاپ شده کوچک است که معمولاً به اندازه یک کارت اعتباری است و حاوی اطلاعات تجاری شما مانند نام، اطلاعات تماس و لوگوی برند شما می‌باشد. طراحی و چاپ کارت پستال های تبلیغاتی بخش مهمی از برندسازی است و باید به عنوان هویت بصری برند شما باشد. این بیلبوردهای جیبی با طراحی و چاپ مناسب می توانند تاثیری ماندگار بگذارند و غریبه ها را به مشتریانی مادام العمر تبدیل کنند.
برخی افراد ممکن است استدلال کنند که با افزایش سرعت فضای مجازی و فناوری، کارت ویزیت ارتباط خود را از دست داده و ظاهراً جای خود را به اتصال به اینترنت داده است. اما همچنان، این تعاملات الکترونیکی می‌توانند زودگذر باشند، در حالی که طراحی کارت ویزیت هنوز بسیار زیبا هستند، نه زودگذر، پررنگ‌تر و درخشان‌تر شده‌اند.

محبوب ترین کارت ویزیت ها

محبوب ترین طراحی کارت ویزیت فوری

 

کارت ویزیت شما چیزهای زیادی در مورد شما و کسب و کار شما می گوید. شما به کارت‌های ویزیت منحصربه‌ فردی نیاز دارید که: اثری ماندگار بر جای بگذارند و کسب‌ وکار شما را از رقبا متمایز کند. همچنین بیان کننده خدماتی باشد که شرکت شما ارائه می‌دهد و مردم را تشویق کنید تا زمانی که نیاز دارند به محصول یا خدمات شما مراجعه کند و با شما تماس بگیرند.

اگر به دنبال چیزی شیک اما با ظاهری تزئینی تر هستید، این نوع کارت ویزیت در سبک های مختلفی عرضه می شود که می توانید برای هر کاری از آن استفاده کنید. طراحی مدرن که سبک طراح را از طریق رنگ و ترکیب هماهنگ نشان می دهد. برای مشاهده محبوب ترین کارت ویزیت ها به وب سایت نقشنامه  مراجعه کنید.

ویژگیهای طراحی کارت ویزیت

  • طراحی کارت ویزیت خاص و منحصر به فرد
  • طراحی کارت ویزیتی هماهنگ با رنگ سازمانی شما
  • طراحی کارت ویزیت با در نظر گرفتن جنس کارت و خروجی آن
  • طراحی کارت ویزیت با رعایت استانداردها ( سایز فونت و رنگ و فواصل آن )

5 دلیل اهمیت طراحی کارت ویزیت ارزان

چاپ و طراحی کارت ویزیت فوری

همه کارهایی که ما امروز در تجارت انجام می دهیم دیجیتال است – ارسال نامه، امضای قرارداد، شرکت در جلسات، حتی شبکه سازی. کارت ویزیت چیزی است که به این زودی دیجیتال نخواهد شد. در اینجا به معرفی دلایل مختلف طراحی کارت ویزیت می پردازیم:

  • به اشتراک گذاری اطلاعات تماس به صورت دیجیتالی غیر شخصی است.
  • مهمترین و موثرترین ابزار بازاریابی مستقیم.
  • اولین برداشت از برند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.
  • انواع کارت ویزیت های خلاقانه منجر به بازاریابی مستقیم می شود.
  • کارت ویزیت بیانگر حرفه ای بودن برند شماست.
مطالب پیشنهادی  اصول طراحی چاپ استند در کرج

کارت ویزیت فوری

چاپ کارت ویزیت فوری به معنای چاپ کارت به تعداد کم یا بی کیفیت نیست، تنها قابلیت چاپ این کارت ها چاپ دیجیتال بوده و با سرعت بسیار بالایی انجام می شود. اکثر کارت‌های ویزیت دیجیتال ما سه گزینه تحویل دارند: تحویل فوری، معمولی و تحویل دو ساعته. طراحی تراکت فرآیند استاندارد سریع است و کارت ویزیت شما ظرف مدت زمان کم  از تاریخ سفارش آماده ارسال خواهد بود. در مواقع عادی این مدت به دو یا سه روز کاری می رسد و روش تحویل را می توان به تدریج گسترش داد. بدین صورت که پس از ارسال و تایید طرح شما در کمترین زمان ممکن کار شما چاپ شده و آماده تحویل می گردد.

کیفیت کارت ویزیت

کارت ویزیت فوری

کیفیت کارت ویزیت به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  • مواد مورد استفاده: کارت ویزیت معمولا از کاغذ یا مقوا ساخته می شود. استفاده از مقوا یا کاغذ با مواد و ویژگی های با کیفیت می تواند به شکل دهی بهتر، حفظ رنگ و انعکاس و درخشندگی کارت کمک کند.
  • وضوح چاپ: وضوح بالا در چاپ کارت ویزیت به معنای توجه به جزئیات و وضوح بیشتر در تصویر است. چاپ با وضوح بالا می تواند به نمایش بهتر در طراحی متن، لوگو و کارت ویزیت کمک کند.
  • طراحی و چاپ: طراح کارت ویزیت با استفاده از نرم افزارهای حرفه ای طراحی شده و سپس از دستگاه های چاپ دیجیتال یا افست برای چاپ استفاده می شود. استفاده از فناوری های پیشرفته در چاپ می تواند کیفیت و دقت طرح ها و رنگ های کارت ویزیت را بهبود بخشد.
  • استفاده از رنگ های با کیفیت: استفاده از رنگ های با کیفیت در چاپ کارت ویزیت از جمله رنگ های فلورسنت یا رنگ های متالیک می تواند به جذابیت بیشتر کارت ویزیت و جلب توجه کمک کند.
  • مشخصات فنی: جزئیاتی مانند اندازه مناسب کارت ویزیت، تراکم و اندازه قابل قبول متن و لوگو، صحافی و تمیزی برش ها و خطوط و … نیز در کیفیت کلی کارت ویزیت تاثیرگذار است.

با توجه به موارد فوق برای داشتن کارت ویزیت با کیفیت می توانید از خدمات چاپ حرفه ای استفاده کنید و در طراحی و چاپ کارت ویزیت خود نکات فوق را رعایت نمایید.

مطالب پیشنهادی  قیمت ساک پارچه ای چقدر است؟

تاثیر مهم کارت ویزیت لاکچری و خاص

طراحی کارت ویزیت فوری به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به طور موثر و مداوم تبلیغ کنید. ابتدا مشتریان شما از شما می پرسند که این کارت ویزیت را از کجا سفارش داده اید؟ این جمله به این معنی است که کارت ویزیت ویژه تاثیر مستقیم و مثبتی خواهد داشت و شما قطعا به دنبال این موضوع هستید. سفارش کارت ویزیت لوکس علاوه بر ارزش بخشیدن به مشتریان، باعث می شود تا کسب و کار شما حرفه ای تر به نظر برسد.
کارت ویزیت لوکس تاثیر مستقیمی در جلب توجه و معرفی برند ما به مخاطبین ما دارد که تاثیر زیادی در فروش دارد.

بنابراین انتخاب یک کارت ویزیت منحصر به فرد با کیفیت و جذاب بسیار مهم می باشد. این کارت ها می توانند با توجه به نوع کاغذ، نوع قالب، نوع چاپ، نوع طرح متفاوت باشند.

یک کارت ویزیت خاص و مجلل مشتریان شما را تحت تاثیر قرار می دهد، وقتی مشتریان شما این نوع کارت را دریافت می کنند، آن را مانند کارت های سایز معمولی دور نمی اندازند و نزد خود نگه می دارند. چاپ کارت ویزیت لوکس اعتبار برند شما را افزایش می دهد.
اکنون به دلیل تنوع و ماهیت متفاوت کارت ویزیت، طرح های متنوعی در بازار چاپ ظاهر شده است. به همین منظور در این مطلب به اساسی ترین نکته در نوع طراحی کارت ویزیت در نقشنامه را ارائه می دهیم.

7 تکنیک کاربردی در طراحی کارت ویزیت فوری

طراحی کارت ویزیت فوری و ارزان

 

از آنجایی که کارت ویزیت یک ابزار بازاریابی ارزشمند برای کسب و کار شما می باشد. باید تصویر کلی از نوع کسب و کار را به مخاطبین شما منتقل کند. از طرفی اندازه این کارت کوچک می باشد، پس چگونه می توان در چنین فضای کوچکی پیامی را منتقل کرد؟ پاسخ این است که شما باید فقط اطلاعات لازم و اطلاعاتی که برای مشتری شما مهم است را وارد کنید. با بررسی نمونه کارت ویزیت حرفه ای می توانید نقطه شروع خوبی در این زمینه داشته باشید.
حال سوال اساسی این است که چه چیزی باید در کارت ویزیت شما گنجانده شود؟

یکی از راه های رسیدن به اهداف و نتایج مطلوب، سپردن کار به یک طراح حرفه ای می باشد. طراحان گرافیک در این مجموعه می توانند با اطلاعات مفید و حرفه ای به نتیجه‌ای هوشمندانه، دست پیدا کنند.

این 7 نکته زیر می تواند به شما کمک کند تا یک کارت ویزیت حرفه ای بسازید که مشتریان شما آن را به خاطر بسپارند . طراح کاتالوگنیز نقش مقبتی می تواند در این فرایند داشته باشد.

  • همه اطلاعات مهم را قرار دهید
  • اطلاعات را با نکته سنجی تمام در کارت ویزیت قرار دهید
  • اطلاعات را روی کارت قرار دهید و پشت آن را خالی بگذارید
  • از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی کارت استفاده کنید
  • از اندازه‌ی استاندارد استفاده کنید
  • از لوگوتان و نام شرکت استفاده کنید تا به کارت ارزش بدهید.
  • از کیو آر کد (QR code) استفاده کنید
  • فونت مناسبی انتخاب کنید
مطالب پیشنهادی  بزرگترین مرکز طراحی و چاپ تراکت در تهران

قیمت طراحی کارت ویزیت

نقشنامه می‌تواند برای برند شما حس حرفه‌ای بودن را به ارمغان بیاورد. فقط کافیست به ما اعتماد کنید. توسط شماره درج شده در سایت جهت سفارش با قیمت بسیار مناسب و ارزان اقدام کنید. در عین حال مجموعه نقشنامه با مجرب ترین متخصصین طراحی و چاپ کارت ویزیت، تراکت ، سربرگ، ساک پارچه ایی و تابلو های تبلیغاتی قادر است کارت ویزیت های جذاب و با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد

مزایایی کارت ویزیت

قیمت طراحی کارت ویزیت فوری

در دنیای امروز که رقابت در زمینه های مختلف کسب و کار بسیار شدید شده است، برقراری ارتباط موثر و ایجاد شبکه های حرفه ای بسیار مهم است. یکی از ابزارهای کاربردی برای ارتقای ارتباطات تجاری، استفاده از کارت ویزیت است. در این مقاله به بررسی مزایای استفاده از کارت ویزیت در ارتباطات تجاری می پردازیم.

  • ایجاد اولین تاثیر: کارت ویزیت اولین تماس شما با یک شخص یا شرکت است. طراحی حرفه ای و جذاب کارت ویزیت شما می تواند تاثیر بسزایی در نگرش مخاطبان داشته باشد. با داشتن یک کارت ویزیت شیک و مرتب، به مخاطبان خود از حرفه ای بودن و توجه به جزئیات اطمینان می دهید.
  • افزایش آگاهی از برند: استفاده از کارت ویزیت به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر، آگاهی از برند شما را افزایش می دهد. هنگامی که مردم با کارت ویزیت شما تعامل دارند، نام تجاری شما در حافظه آنها باقی می ماند و احتمال تماس و همکاری بیشتر افزایش می یابد.
  • سهولت تبادل اطلاعات: کارت ویزیت به عنوان یک دستگاه کوچک و قابل حمل، فرآیند تبادل اطلاعات را ساده و سریع می کند. اطلاعات تماس، آدرس و سایر اطلاعات حیاتی در یک کارت قرار می‌گیرند و در هنگام تبادل اطلاعات هیچ ابهامی ایجاد نمی‌شود.
  • افزایش اعتبار و اعتماد: وجود کارت ویزیت باعث افزایش اعتبار و اعتماد مخاطب می شود. در جلسات کاری یا شبکه، داشتن کارت ویزیت ممکن است تضمینی برای حرفه ای بودن شما به نظر برسد و در نتیجه اعتماد مخاطبان را به خدمات یا محصولات شما افزایش دهد.
  • ایجاد ارتباط فیزیکی: استفاده از کارت ویزیت باعث ارتقای ارتباط فیزیکی می شود. در دنیای دیجیتال امروزی، ارتباط از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی به امری عادی تبدیل شده است، اما کارت ویزیت فیزیکی ارتباطات چهره به چهره و انسانی ایجاد می کند.

ارتباط یا ما

  • 09360215124
  • 02165353778
  • 09354049597
  • آدرس: تهران، اندیشه_فاز ٤، بازار ایرانی اسلامی، سرای شمس تبریزی، طبقه بالا جنب دفتر هیئت مدیره، پلاک۲۳۶

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید