Logo2

چاپ ساک دستی پارچه ای در شهریار

چاپ ساک دستی پارچه ای در شهریار

فهرست مطالب

مرکز چاپ ساک دستی پارچه ای در شهریار

هر کسب و کار جهت رشد و افزایش درآمد خود، نیاز به تبلیغات و معرفی خود به دیگران دارد. کسب و کارهای ساده و کوچک معمولاً تنها از یک تابلو LED بر سر در مغازه‌هایشان استفاده می‌کنند؛ ولی تبلیغات در کسب و کارهای بزرگ‌تر مانند هایپر مارکت‌ها، وسعت تبلیغات و معرفی کمی بزرگ‌تر می‌باشد. تبلیغات تلویزیونی، تابلوهای چلنیوم، بنرها، تراکت و … از روش‌های تبلیغاتی مشاغل بزرگ می‌باشند. یکی از انواع روش تبلیغاتی اینگونه مشاغل، ساک دستی پارچه‌ای می‌باشد؛ که در این روش، برند، شماره تماس و اطلاعات دیگر، بر روی کیسه پارچه‌ای چاپ می‌شود. در ادامه با ما همراه شوید تا به مرکز چاپ چاپ ساک دستی پارچه ای در شهریار را معرفی کنیم.

کیسه پارچه ای چیست؟

چاپ کیسه پارچه ای در شهریار

ساک دستی پارچه ای یا همان کیسه پارچه ای، یک روش تبلیغاتی می‌باشد، به گونه‌ای که اطلاعات کسب و کار شما بر روی کیسه پارچه چاپ و با مشتری همراه می‌شود. یکی از مزایای بزرگ کیسه پارچه‌ای، با دوام بودن آن می‌باشد؛ کیسه پارچه ای به راحتی خراب نمی‌شود و همچنین قابلیت شستشو را نیز دارند؛ به همین دلیل مشتری، کیسه پارچه ای شما را دور نیانداخته و کسب و کار شما تا مدت طولانی در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد. در صورتی که چاپ کیسه پارچه ای به صورت حرفه‌ای صورت پذیرد، نوشته‌های روی آن، پس از شستشو از بین نمی‌روند. مجموعه نقشنامه، بهترین مجموعه چاپ کیسه پارچه ای در شهریار می‌باشد؛ با مراجعه به این مجموعه، بهترین کیسه پارچه ای را خریداری نمایید.

مزایا ساک دستی پارچه ای چیست؟

به طور کلی، استفاده از ساک دستی پارچه ای جهت معرفی کسب و کار خود به مشتریان احتمالی، مزایای زیادی را به همراه دارد. از جمله مهم‌ترین مزایای ساک دستی پارچه ای می‌توان به موارد زیر، اشاره کرد:

  1. استفاده از این ساک پارچه ای به معرفی و افزایش آگاهی مردم از برند شما، کمک زیادی می‌کند.
  2. این ساک دستی به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک برای کسب و کار شما، عمل می‌کند.
  3. ساک دستی پارچه ای می‌تواند در اندازه‌های متفاوت جهت استفاده در کسب و کارهای مختلف، تولید شود.
  4. ساکت دستی پارچه ای از موادی ساخته شده است که به محیط زیست، آسیبی وارد نمی‌کند.
  5. هزینه استفاده از ساک پارچه ای بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.
  6. یک ساک دستی پارچه ای که به خوبی طراحی شده باشد، می‌تواند مردم را به سمت کسب و کار شما بکشاند.
مطالب پیشنهادی  تابلو نئون در کرج

چاپ ساک دستی پارچه‌ ای در شهریار

همانطور که پیش‌تر هم گفتیم، شما می‌توانید جهت خرید ساک دستی پارچه ای یا همان کیسه پارچه ای در شهریار به مجموعه نقشنامه مراجعه نمایید. کیفیت در کارهای تبلیغاتی بسیار مهم می‌باشد و ساک دستی پارچه ای یکی از بهترین روش‌ها جهت معرفی طولانی مدت کسب و کار به شمار می‌رود؛ در صورتی که می‌خواهید این ساک دستی پارچه ای در طولانی مدت و پس از شستشو، اطلاعات چاپ شده بر روی خود را حفظ کند و اطلاعات شما برای مدت زمان طولانی در مقابل چشمان مشتری باشد، پس باید چاپ ساک دستی پارچه ای به صورت حرفه‌ای صورت پذیرد. مجموعه نقشنامه می‌تواند به صورت کاملاً حرفه‌ای، محصولات شما را در طیف گسترده‌ای تولید و به دست شما برساند. جهت سفارش چاپ ساک دستی پارچه ای در شهریار، با شماره‌هایی که در پایین مطلب قرار داده‌ایم، تماس حاصل نمایید.

ویژگی‌های ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای از مزیت‌های زیادی برخوردار می‌باشد؛ این مزیت‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • استفاده چند باره مشتری از کیسه‌های پارچه ای
  • با استفاده از ساک دستی پارچه ای، حمل کالای خریداری شده برای مشتری بسیار راحت می‌باشد.
  • به دلیل مقاومت بالایی که دارد، می‌تواند وزن بسیار سنگین‌تری را نسبت به نایلون‌های تبلیغاتی، حمل نماید.
  • تجدید پذیری و توانایی بازیافت کیسه پارچه ای در محیط زیست
  • دارای طول عمر بالا که باعث می‌شود که کسب و کار شما تا مدت‌های طولانی به مخاطب یادآوری شود.
  • قابلیت استفاده در تعداد دفعات بالایی را دارد.
  • کارایی بسیار زیاد نسبت به هزینه پرداختی.
  • لوگوها و اطلاعات چاپ شده بر روی ساک دستی پارچه ای از ماندگاری بسیار بالاتر برخوردار است.
  • ماندگاری و دوام بیشتر نسبت به نایلون‌های تبلیغاتی.
مطالب پیشنهادی  مرکز چاپ پاکت نامه ارزان

تبلیغات مکمل ساک دستی پارچه ای

هنگامی که شما اقدام به چاپ کیسه پارچه ای در شهریار نموده‌ای، در واقع به سمت تبلیغاتی که با مشتری همراه می‌شوند، روی آورده‌اید. روش‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند که با مشتری همراه می‌شوند و در واقع به عنوان مکمل ساک دستی پارچه ای عمل می‌کنند؛ این روش‌ها شامل کارت ویزیت و تراکت می‌شوند. جهت طراحی و چاپ کارت ویزیت و تراکت در شهریار، در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

 کارت ویزیت در شهریار

طراحی و چاپ کارت ویزیت

یکی دیگر از روش‌های تبلیغاتی که با مشتری همراه می‌شود، کارت ویزیت می‌باشد. اطلاعات درج شده بر روی کارت ویزیت، تنها یک معرفی کوتاه از کسب و کار، نام صاحب کسب و کار و شماره تماس و یا آدرس شبکه‌های اجتماعی می‌باشد؛ شاید این موارد به نظر شما اطلاعات کاملی به شمار نروند ولی اگر به درستی انجام شوند، می‌توانند کاملاً شخص را به خود جلب کنند؛ پس بهتر است که طراحی و چاپ کارت ویزیت در شهریار و اطراف آن را به مجموعه نقشنامه واگذار کنید تا بهترین نتیجه در دریافت نمایید. کارت ویزیت به علت سایز کوچکی که دارد، می‌تواند در همه جا و همیشه با مشتری شما همراه شود و کسب و کار شما را به مشتری یادآور سازد.  کارت ویزیت می‌تواند از جنس چوب، فلز، کتان، گلاسه و پی وی سی باشد.

 تراکت در شهریار

طراحی و چاپ تراکت

یکی دیگر از روش‌های تبلیغات که با مشتری همراه می‌شود، پخش تراکت می‌باشد. بر خلاف کیسه پارچه ای و کارت ویزیت که هدف آن‌ها، بازگردانی دوباره مشتری به کسب و کار شما می‌باشد و مشتری جهت دریافت آن‌ها باید به کسب و کار شما مراجعه کند، هدف تراکت، جذب مشتریانی می‌باشد که هنوز با کسب و کار شما آشنا نشده‌اند. تبلیغ با استفاده از تراکت بسیار ساده می‌باشد ولی اگر همین کار ساده به درستی اجرا نشود، مشتری خاصی را به محل کار شما جلب نخواهد کرد. طراحی تراکت باید به گونه‌ای باشد که در نگاه اول، توجه مخاطب را به خود جلب کند و او را ترغیب به تماس و مراجعه حضوری به محل کسب و کار شما نماید.

مطالب پیشنهادی  اصول طراحی چاپ استند در کرج

در صورتی که قصد مراجعه به محلی جهت طراحی و چاپ تراکت در شهریار را دارید، می‌توانید به مجموعه نقشنامه مراجعه نمایید؛ مجموعه نقشنامه می‌تواند با این شیوه بسیار کاربردی و مفید در کم‌ترین زمان و با استفاده از طرح‌های مختلف در قالب تراکت در سطح شهر تبلیغات گسترده‌ای را انجام دهد.

جهت طراحی و چاپ تراکت، کارت ویزیت و همچنین چاپ کیسه پارچه ای در شهریار با شماره‌های زیر، تماس حاصل نمایید.

09360215124

02165353778

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید